IKE and TINA TURNER Gripe, Split, YUGOSLAVIA 1975


HVALA ide Borisu Madjoru za ovaj pronadjeni tekst koji je i dokaz!

About aktivista

Blogging about music, YUGOSLAVIA, archiecture, old gramophones, recordings and other stuff like LPs, Lps, cassettes, VHS all about former great YUGOSLAVIA View all posts by aktivista

15 responses to “IKE and TINA TURNER Gripe, Split, YUGOSLAVIA 1975

  • boban777

    Ovo Ti nije tačan podatak. Ike & Tina Turner nikada nisu svirali u Splitu. Prvi koncert u Jugoslaviji su imali u Beogradu 02.11.1974. godine.

    Evo za Tvoju Arhivu spisak koncerata u Jugoslaviji:

    IKE & TINA TURNER
    ** prvi koncert u Hali “Pionir” (Hala je otvorena 24.05.1973.)
    02.11.1974., Hala “Pionir”, Beograd,
    cena karte: 120,00 din, prodatih karata 6.295, boravak: hotel Jugoslavija”, press: “Dom Omladine”

    IKE & TINA TURNER
    03.11.1974., Hala “Tivoli”, Ljubljana

    IKE & TINA TURNER
    04.11.1974., Dvorana “Vatroslav Lisinski”, Zagreb

    IKE & TINA TURNER
    15.11.1975., Hala “Tivoli”, Ljubljana

    IKE & TINA TURNER
    16.11.1975., Dom sportova, Zagreb

    IKE & TINA TURNER
    17.11.1975., Rijeka

    IKE & TINA TURNER
    19.11.1975., Banja Luka

    IKE & TINA TURNER
    20.11.1975., Hala “Pionir”, Beograd

    TINA TURNER
    06.05.1979., Hala “Tivoli”, Ljubljana

    TINA TURNER
    07.05.1979., “Dom sportova”, Zagreb

    TINA TURNER (tour:”Rough Explosion Tour”)
    08.05.1979., Hala “Pionir”, Beograd

    TINA TURNER (tour: “Foreign Affair”)
    19.08.1990. “Stadium Galenika”, Zemun, Beograd

    p.s. Ako si hteo da me zbunis nisi uspeo 🙂

  • DIDI

    Bio na koncertu Tine Turner u Splitu!!!!1976

  • DIDI

    TINA TURNER, HOLIESI, RAY CHARLES,SUZY QUATRO,

  • DIDI

    DIRE STRAITS..Jos cu ti nabrojat, ali stvarno to je bilo prije 40 godina… pa …..

  • aktivista

    Prijatelju ovo su podaci koji ništa ne znače
    Da li imaš sačuvane karte za neke od tih koncerta?
    Tako ćemo saznati malo tačnije gde i kad znaš!
    BILO BIMI DRAGO da se javiš da imaš dosta sačuvanih karata
    ovako to je sve prazna priča!
    HVALA UNAPRED!
    Ako imaš sačuvane karte snimi ih lepo telefonom i ja ću ih ovde objaviti kao tvoj poklon
    ovom sajtu! Moj mail je jugosvirke@gmail.com pa se lepo tamo javi sa kkartama ili možda
    imaš i fotografije, postere?

  • aktivista

    Ja sam našao fotografiju gde je to pisalo
    i tako sam i ja upisao, sve dok ne nadjemo nešto odredjenije kao kartu ili poster ovo je jedini dokaz!

  • Boris Mađor

    INego šta nego su svirali u Splitu u košarkaškoj dvorani Gripe. Nezaboravan, energičan koncert. Bio sam prisutan na tom koncertu, al po nekim podacima nije bio ’72, nego ’76. kad su i Stonesi svirali u Zagrebu pa mi prijatelj nije moga gledat Tinu al je zato vidija Jaggera i ekipu. Nebi reka da san bija na koncertu sa 14 g. prije sa 18 g.

  • aktivista

    Kad biste imali kartu da dokažete tačan datum bilo bi dobro i da mi imamo tačnu infoormaciju.

  • Boris Mađor

    Volio bi i ja da imam kartu ili konkretan članak iz novina sa datumom iz tog perioda ali na žalost nemam ali imam novu informaciju od fotografa koji je isto bio na koncertu. Ime mu je Stanko Karaman. Njegova je fotografija objavljena bez njegovog dopuštenja na ovom portalu ( https://www.xxzmagazin.com/tina-turner-baka-kraljica-legenda-rock-and-rolla?fbclid=IwAR2ZWCBuyFX6vHKQ9I3WF-AZ_e_9U7yJ-l6cIODT-qkl9SVn2niVPlxfxuY) a godina je skroz pogrešna. Kontaktirao sam ga i evo što mi je odgovorio:
    “Pozdrav, vi ste MIšin menadžer (pretpostavljam), evo vam odgovora. Lopova ima na sve strane, a što se može, ma kakva 1972. To je 1976. , a nedugo nakon toga koncerta ona se razvela od Majka. Nije joj bilo lako, ali ipak je stala na noge. Koncert je bio održan na Gripama u Splitu, u maloj dvorani košarkaša Jugoplastike. Koncert je organizirao tadašnji tajnik splitskog Udruženja i, glazbenik Ivica Bašić. kako dvorana nije mogla sve zainteresirane primiti, koliko je bilo ljudi vani dvorane, toliko ih je bilo i u njoj(3 tisuće). Udruženje je imalo financijski minus i jadni Bašić je platio buletu. Prisustvovao sam tom njegovom “suđenju” na jednom sastanku vodstva udruženja, kada ni meni nije bilo ugodno. Je bio minus, ali taj koncert je ostao u sjećanju. Eto toliko. Pozdrav”.

    Zatim se odmah ispravio i napisao mi je ovo: “Boris, napravio sam grešku, godina je 1975”.

    Pogledajte i ovaj članak o sječanju tadašnjeg urednika i fotografa Slobodne Dalmacije Ivice Flesha i objavu njegovog članka i fotografije Tine i Ikea u Splitu te 75.g.

    Nadam se da će ovo biti dovoljno, mada se meni u mislima uvijek vrti ta 76.g. al tribo bi je definitivni izbrisati iz memorije.

    Pozdrav iz Splita,
    Boris.

  • Goran Carević

    Junac, ja bija na koncertu 1975. u dvorani Jugoplastike , s ocem ,jer još nisam ima niti 13. A ti pati jer je vjerojatno nisi gleda ni u Zagrebu niti u V.Gorici. Drugi puta provjeri prije nego zagovniš javno!

  • aktivista

    Nosi se ustaški retarde

  • aktivista

    Pa ovo mi deluje veoma iistinito, promeniću dakle godinu!

Leave a comment