SANTANA u Beogradu 1975. godine – First tour in YUGOSLAVIA


KARTA

SANTANA Beograd 1975

1975.10.05. - Santana - Beograd

About aktivista

Blogging about music, YUGOSLAVIA, archiecture, old gramophones, recordings and other stuff like LPs, Lps, cassettes, VHS all about former great YUGOSLAVIA View all posts by aktivista

3 responses to “SANTANA u Beogradu 1975. godine – First tour in YUGOSLAVIA

  • Dule

    Carlos Santana je u Beogradu svirao 1975 a ne 1976 i to s grupom Earth,Wind and Fire. To je bio njihov prvi koncert na evropskoj turneji. Interesantno je da je prilikom zgrevanja u bekstejdzu pred koncert u Manchesteru, koji je bio deo ove turneje, sviruckao neobavezno radnu verziju poznatog instrumentala “Europa” i da su mu tada clnovi Eartha sugerisali da to obavezno dovrsi i objvi. To je bilo novembra 1975 a album sa instrumentalom je objavljen marta 1976.
    Pozdrav
    Dule

  • Gaghino

    Bio sam 3 razred gimnazije i došao sam zbog Santane, tri godine kasnije svetski hit je bio Septembar od E.W.&F., tada sam shvatio da sam kao predgrupu gledao i slušao EWF, a gitarista Jonnny Graham je svirao gitaru kao Santana u pesmi “Happy Feelin'”, što možete lično da se uverite u live verziji iz Pitsburga iste godine, mislio sam da to svira Santana skriven …

  • Janez Guna

    Njihov prvi koncert u Jugoslaviji je bio u Zagrebu dan prije Beograda, to je 4. oktobra 1975.

Leave a comment