PETER GREEN Sarajevo 1983


PETER GREEN Sarajevo 1983

 

СВИМ ПОСЕТИОЦИМА ОВОГ БЛЕСАВОГ САЈТА КОЈИ СЕ БАВИ ПОТПУНО НЕВАЖНОМ  АЛИ МЕНИ ДРАГОМ ТЕМОМ И ДРЖАВОМ КОЈЕ ВИШЕ НЕМА ЖЕЛИМО КОЛИКО ТОЛИКО

СРЕЋНУ НОВУ ГОДИНУ

И ДА ДОЛАЗИТЕ У ВЕЛИКОМ БРОЈУ ОВДЕ И ДА МАЛО ВИШЕ САРАЂУЈЕТЕ ЈЕР НЕ МОГУ ЈА СВЕ САМ. ТЕМА ЈЕ ИЗВАНРЕДНА И ЗБОГ ЊЕ ВРЕДИ ОДРЖАВАТИ ОВАЈ САЈТ. ЈУГОСЛАВИЈА ЈЕ БИЛА ЦЕЊЕНА ДРЖАВА И КАО ТАКВА ЛЕПО МЕСТО ЗА ДОЛАЗАК СВИХ ОВИХ ЉУДИ КОЈЕ ПОКУШАВАМОД А НАХВАТАМО ОВДЕ.

Није сваки концерт био леп и није сваки концерт био савршен, све те групе и ансамбли и појединачни извођачи су долазили овде да би осетили како је то било доћи у комунистичку државу и често пута су нас вређали и понижавали због нашег особеног политичког система. ГАДЕ МИ СЕ ЗБОГ ТОГА. Недавно откриће моје на интернету је интервју оне барабе Јана Андерсона из ЏЕТРО ТАЛ који је напричао такве глупости о ЈУГОСЛАВИЈИ да ми се гади то маторо говно. АЛи нема везе ми ћемо ићи даље због нас самих који смо волели и ценили ту нашу ЈУГОСЛАВИЈУ. ХВАЛА СВИМА

About aktivista

Blogging about music, YUGOSLAVIA, archiecture, old gramophones, recordings and other stuff like LPs, Lps, cassettes, VHS all about former great YUGOSLAVIA View all posts by aktivista

Comments are disabled.