TINA TURNER on tour 1990 in Belgrade – Tina Turner po treći put u Beogradu i Jugoslaviji


TINA TURNER Bg1990 text1TINA TURNER Bg1990 text2

TINA TURNER Bg1990 karta

Zahvaljujući velikoj donaciji slika i slika karata od strane DULETA mi ćemo imati dosta stvari da objavljujemo na ovom blogu na moju i vašu radost. Hvala DULE!

TINA TURNER was in Belgrade in Zemun in 1990, in City stadium.

We have also a new donation for this blog, a picture of poster for the concert below.

About aktivista

Blogging about music, YUGOSLAVIA, archiecture, old gramophones, recordings and other stuff like LPs, Lps, cassettes, VHS all about former great YUGOSLAVIA View all posts by aktivista

2 responses to “TINA TURNER on tour 1990 in Belgrade – Tina Turner po treći put u Beogradu i Jugoslaviji

  • Nikola

    Da li neko zna gde mogu da nabavim snimak sa koncerta u Beogradu???
    Ja sam tada imao 7 godina, bio sam na koncertu i secam se da je na 1. programu bila reportaza sa koncerta, koja naravno vise nikada nije emitovana…

    Da li neko mozda to poseduje u svojoj kolekciji?

  • Nikola

    U BRZINI ZABORAVIH DA NAPISEM – HVALA!!!

You must be logged in to post a comment.