RORY GALLAGHER Live on Yugoslavian tour in 1985 – Rori Galager na turneji po Jugoslaviji


RORY GALAGHER Zagreb 1985RORY GALAGHER Novi Sad 1985

Rory was in Jugoslavija in 1985. Here are some pictures, tracklistings and memorabilia on this gig.

Prva slika ovde je sa koncerta u Zagrebu 1985. godine – First picture on the left is from Zagreb.

Rory Gallagher je stigao u Yugoslaviju 1985. godine. Turneja ovog vrsnog muzičara uključivala je pet gradova stare nam države: Zagreb, Novi Sad, Beograd, Ljubljana i Sarajevo.

Raspored posete ovim gradovima je izgledao ovako – The Yugoslav tour dates of Rory Gallagher:
——-Zagreb ___15.  januar  1985.
——-Beograd     januar  1985.
——-Ljubljana 14. janjuar 1985.

——-Novi Sad __18.  januar  1985.
——-Sarajevo __19.  januar   1985. godine

Ova slika ispod je sa koncerta u Novom Sadu koju imam zahvaljujući jednom fanu iz Novog Sada – The picture on the right is from Novi Sad.

Evo nedavno sam saznao da je u Sarajevu bio 19. 01. 1985. godine u Ledenoj dvorani.

Iz Beograda i Ljubljane, nažalost, nemam slika ali iz Beograda imam spisak stvari koje objašnjavaju kako je to izgledalo prvih osamedesetak minuta od koncerta koji je inače trajao oko tri sata…….The Belgrade setlist is like below:

01 Double vision
02 Bad penny

03 I wonder who
04 My baby she left me
05 Hey mama
06 Follow me
07 Secret agent
08 Off the handle
09 Moonchild . . . . . . . . i tako dalje do (neki kažu) oko tri sata dobre svirke.

Spisak muzičara sa te turneje je – Musicians with Rory:

Rory Gallagher guitar
Gery McAvoy bass
Mark Feltham harp
Brendan O’Neil drums

RORY hvala Ti za sve lepe trenutke koje si nam dao. Ovde u Srbiji će zauvek ostati trag tog koncerta i memorija na tebe kao vrsnog i beskompromisnog gitariste i čoveka, virtuoza na instrumentu onda kada ih je bilo mnogo više nego danas. Uživaj tamo sa andjelima Hendrixa, Vaughna i ostalih majstora koji odlaze neumitno gore i praviće ti društvo.

RORY thank you for every beatiful track you have played for us. You were one of few best guitarists in the world. I think that you, there in Heaven will have nice friends to play with you. Here you were a guitar hero.

Konačno tu je i plakat (u jako bednoj rezoluciji, prosto neshvatljivo) koncerta iz Ljubljane, HVALA!

Jedna karta sa ove neverovatne turneje

 

About aktivista

Blogging about music, YUGOSLAVIA, archiecture, old gramophones, recordings and other stuff like LPs, Lps, cassettes, VHS all about former great YUGOSLAVIA View all posts by aktivista

37 responses to “RORY GALLAGHER Live on Yugoslavian tour in 1985 – Rori Galager na turneji po Jugoslaviji

  • Dragan

    Rory-oče,Rory-majko,Rory-brate,Rory-sestro!!!Prolazio sam kroz razne faze ali stratocaster i AC30 mi nisu mrdali iz kuce.Hvala ti , majstore!

  • Milan NS

    “Ova slika ispod je sa koncerta u Novom Sadu koju imam zahvaljujući jednom fanu iz Novog Sada.”

    Ijao, pa to sam bio JA! Ha, ha! Dodjoh da vidim sta imas od Rorike, kad ono moji skenovi, heh heh… vidim nemas datum za BG, tamo je przio dan pre NS-a 17-og januara. Ove gore fotke su iz Dzuboksa mislim… negde procitah da su one iz BG-a, ne iz ZG-a. Imam i Rorijev autogram, koliko se secam i njega sam bio okacio?

    Ziveo!

  • aktivista

    Gde si ti stari druže? E pa dobro da si se javio ali treba da znaš da si ti nešto bio nestao odmah nakon što si mi poslao fotografije i ja sma ih odmah okačio svuda. Evo sad će da vide svi čije su to fotografije.

    Šta bi sa našim razmenama? Ništa a?

    Obeća si mi CAT STEVENS-a iz Zagreba te godine kad je bio ovde a sad vidim da si iskopao nešto drugo a to je BULAT OKUDŽAVA u Zagrebu. Kako to može da se dobije?

  • Milan NS

    A pa to si ti, haha??? Eee, pozdrav drug… mogao sam i da pretpostavim da ti stojis iza ovog bogatstva informacija. Da li mi verujes: probao sam par puta da ti posaljem email na tvoju (ocigledno staru) adresu, ali bi mi se uvek automatski vracala poruka?

    Elem, tu sam se bio izvinio za Cat Stevensa – ispalo je da je taj kolekcionar samo sanjao da ima taj snimak, tako da sam se obrukao i na jednom sajtu o Cat Stevensu. Takodje, bio sam ti napisao da sam teskom mukom uspeo da dodjem do video zapisa Okudzave u ZG-u od drugarice iz Zagreba koja je nasla snimak od nekog druga iz Splita… tamte-vamte, ali snimak je u mojim rukama – prebacen sa VHS-a na DVD. Okudzava opusten na sceni nekog pozorista, caska sa nekim zagrebackim novinarem, povremeno uzme gitaru i zapeva. Zatim snimci sa samog koncerta. Pa Okudzava kako seta Zagrebom. Prvi put emitovano aprila 1979. (znaci verovatno snimano oktobra 1978, jer na omotu ploce “Okudzava u ZG” pise da je tad snimka nacinjena).

    Uh, ja se raspisah… pitas “kako to moze da se dobije”… hehe, ako se secas, mene je interesovao onaj tvoj audio zapis Rorija iz BG-a… a moj email imas ovde? Pise mi “E-mail (will not be published) (required)”, znaci da ga samo ti vidis.

    Pozdrav, Milan

  • Milan NS

    P.S. koincidencija: danas mi je 31-i rodjendan. Lep nacin da se ponovo “sretnemo”!

  • Milan NS

    Inace, Cat Stevens je te 1976. (poslednja turneja) u YU svirao u:

    DOM SPORTOVA – ZAGREB May 13th

    HALA TIVOLI – LJUBLJANA May 14th

    http://www.majicat.com/programs/Cat%20Tours.htm

  • aktivista

    Da da fino lepo, e oni tvoji snimci Rorijevi su super. Inace rekoh ti ja da Rorija dajem samo za Rorija, dakle ako ikad nabaviš Rorija iz Novog Sada javi se………..
    Ako imaš još neke fotose sa drugih koncerata onda se javi.

    Evo maila ako ga nema na ovom sajtu jugosvirke@gmail.com

  • Milan NS

    Hvala na cestitki!

    Ima tu par anegdota oko Rorijevog autograma i kako ga je moj drugar Zikica sreo, al’ je dugacko za pisanje…

    Javnem ti se na taj mejl onda ovih dana… P.S. evo izasle cene karata za Vinvuda & Kleptona… 6000 din. da budem tacno ispred njih (‘fan pit’) … plus 1000 din. prevoz iz NS-a, to je vec 7000 din… ne znam… da dolazi sa Brusom i Bejkerom odmah bih uzeo.

  • aktivista

    Karte za Kleptomana su od 3300 dinara ovde u Beogradu.

  • deba

    Bio sam u Beogradu te 1985. godine. Grupa nas iz Tešnja, Teslića i Doboja (Bosna) uputila se za Beograd tog hladnog januara. Jedan od boljih, ako ne i najbolji koncert koji sam odgledao. Na željezničkoj stanici je bilo nekog taze istovarenog kreča na koji smo sjedali da se ogrijemo, prije nego što smo vozom nazad za Bosnu. Ako ima kakvih fotografija izbacite, bio sam do bine.

  • aktivista

    Nažalost nemam ličnih fotografija RORIJEVIH iz Beograda i nemam fotografije koje je neko drugi snimio. Ovde su fotografije iz DŽUBOKSA koje se odnose na sve gradove koje je obišao i fotografije od našeg stalnog bloggera MILANA koji nam je velikodušno ustupio fotose RORIJA iz Novog Sada.

    Veoma je lep opis vašeg doalska na ovaj neverovatan koncert.

  • Milan NS

    Debo, daj malo vise utisaka sa koncerta iz BG-a… moj drugar Zikica kaze da je u NS-u svirka bila 2 sata (mada je Rori UVEK davao sve od sebe, ali NS koncert je odrzan maltene ‘ad hoc’, navodno i nije bio prvobitno planiran), dok su mu svi pricali da je u BG-u przio 3 sata! Secas li se akusticnog seta? (morao je biti, obicno 2-3 pesme, eno i na fotki se vidi sa akustarom) Je li vozio slajd? Kakva je bila publika, njegovo raspolozenje, bisevi… hvala unapred.

  • Milan NS

    P.S. takodje, posto si se sa jaranima uputio skroz u BG na koncert (svaka cast!), pretpostavljam da si bio i na svirci u Saraj’vu? Tek tamo sam cuo da je RASTURIO… nijedne fotografije odande… a iz Zagreba sam samo video plakat, koji mi je i pomogao da utvrdimo tacan datum njihovog koncerta – 15 januar.

  • aktivista

    Lepo je što ih teraš na razgovor i veoma pozitivno ali ljudi koji ovde dolaze su veoma šturi u pričanju.

    Naravno ti si postao glavni saradnik ovog sajta o koncertima naše stare JUGOSLAVIJE.

    Ajde poredjaj mi datume svih koncerata narečenog RORIJA GALAGERA po Jugoslaviji da ja to upišem u bazu podataka.

  • Milan NS

    Hvala na komplimentima.

    Sto se tice SIGURNIH datuma, slika nam se prilicno iskristalisala i to bi bilo ovako:

    Zagreb: 15 januar
    Beograd: 17 januar
    Novi Sad: 18 januar
    Sarajevo: 19. januar

    Prvi put sam ovde procitao da je bio u Ljubljani? Ako je to tacno, to bi onda mogao biti samo 16. januar ILI koji dan pre Zagreba…

  • Milan NS

    Uzgred, imam jos jednu Rorijevu sliku iz NS-a koju vidim da nisi okacio ovde… plus skenirane autograme od Rorija i ove trojice… ne secam se da li sam to kacio tamo na SC, ali znam da neki linkovi nisu valjali, odnosno onaj glupi sajt nije hteo da ih prikaze lepo… mada ta cetvrta fotka in nije bogzna sta, onako mutnjikava…

  • Milan NS

    Evo karte za koncert u Zagrebu:

  • Milan NS

    Htedoh reci poster.

  • Ninan

    Zahvaljujem na slikama!Ja sam ja bio na Beogradskom koncertu i mislim da je vrh vrhova

  • aktivista

    Reci nam svima koliko je tačno trajao?

    Da nemaš i ti neku sliku sa koncerta?

  • Zoran

    …..cccccc…Milane, Milane, Milane Živančeviću……šta bre uradi to? Hvališ li se mojim fotkama, a….?!?!? Nadjoh te ovde a i kod onog francuza (Chino) i kod onog japanca (Checker and Blues) a možda te nadjem i na još nekom sajtu. Te fotke Rory-a što kažeš da si ti slikao su ustvari mojih ruku delo! To kažem jer posedujem crno-bele negative i kolor slajdove a i znam da sam slikao taj koncert (inače odlična svirka), barem me toliko sećanje služi. Pogledaj moj Flickr veb sajt gde možeš da se uveriš u ovo što ti pišem: http://www.flickr.com/photos/56492970@N07/sets/72157625545998372/
    Kao što vidiš, fotke su identične a moje su i boljeg kvaliteta jer su skenirane direktno sa negativa a ne sa fotografije kao tvoje. Tu na Flickr možeš videti i ostale koncerte što sam slikao 80-ih na prostoru bivše Jugoslavije a i po Evropi. Ja sam u to doba saradjivao sa raznim časopisima kao honorarni fotograf i verovatno si došao do tih fotki iz štamparija tih časopisa ili iz Doma Omladine u Kisaču gde sam izlagao fotografije posle svakog koncerta. Nema veze, šta je bilo bilo je ali bih te zamolio da prestaneš da se potpisuješ ispod mojih radova a bilo bi lepo od tebe i da javiš svima kome si poslao ove fotografije da sam ja autor. Hvala unapred za saradju. Pozdrav.

  • aktivista

    Gospodine Živančeviću,

    Kako vidim imate dosta fotografija sa koncerata u bivšoj nam zajedničkoj državi JUGOSALVIJI. Molim vas da nam za potrebe ovog bloga ustupite pravo da poskidamo neke krucijalne fotografije i postavimo ovde. Ovom blogu i meni nije važno ako ste zaštitili slike vašim imenom jer je to sasvim u redu.

    Dakle molim vas odgovorite mi što pre i dajte recite mi koje su fotogtrafije sa JUGOSLOVENSKIH KONCERATA.

    Unapred zahvalan

    Aktivista

  • Zoran

    Ja nisam Živančević nego Veselinović.
    Moj komentar je bio upućen Živančeviću koji je na ovom blogu pod imenom “Milan NS”.
    Poslaću vam uskoro listu koncerata sa ex-YU teritorija.
    Pozz.

  • aktivista

    Gospodine Veselinoviću radujem senašoj saradnji. . .

  • Milan NS

    Postovani g. Veselinovicu,

    Raduje me da je Vase obracanje u prijateljskom tonu, tako cu i odgovoriti. Haj’mo redom.

    1. “Te fotke Rory-a što kažeš da si ti slikao su ustvari mojih ruku delo!”

    – NIGDE i NIKAD nisam rekao da su fotke moje, a KAMOLI da sam ih ja slikao (tad sam imao 7 godina, pobogu). I u prvom obracanju ovde vlasniku sajta ‘aktivisti’ iznad, kao sto se vidi, kazem “Dodjoh da vidim sta imas od Rorike, kad ono moji skenovi, heh heh…” – dakle skenirane fotografije. Od mog drugara Zikice. PODRAZUMEVA SE da bih stavio Vase ime da sam znao o kome se radi, ali kao sto videh iz Vaseg linka, Vase (odlicne) slike ste postavili tek pre neki dan, decembar 2010. Inace, uvek pominjem autore slika na Internetu, eto tu skoro bas sam iskopao neku staru fotku iz “Blica” povodom koncerta Motorheda 2002. i skenirao je, i mada sam jedva mogao procitati ime autora, napisao ga: http://www.yumetal.net/forum/topic/1522-motoerhead/page__st__780 (“Okudzava” sam ja tamo)

    2. “Nadjoh te ovde a i kod onog francuza (Chino) i kod onog japanca (Checker and Blues) a možda te nadjem i na još nekom sajtu.”

    – Nema potrebe da me trazite bilo gde, sam cu Vam reci: Poslao sam skenove davne 2005-6 tom japanskom sajtu, zatim jednom tipu koji je svakog meseca stavljao na svoj sajt novi Rorijev koncert (ne secam se sajta), i na Serbian Cafe u jednoj temi, gde sam prvi put i sreo ‘aktivistu’. Ovim strancima sam poslao vise kao DOKAZ da je svirao kod nas, jer su i oni najbolji Rorijevi sajtovi pominjali samo “Yugoslavian tour ’85, Belgrade, Zagreb”, a o Novom Sadu nisu ni imali pojma da nam je bio gari Rori. A za onog Francuza nemam pojma – sad sam bacio pogled na taj forum – pokrenut oktobra 2009. Poslednji put kad sam nekom poslao te fotke je bilo negde 2006, toj Japanki, i u tom a i u drugom mejlu (onom drugom sajtu) sam NAGLASIO “unknown author”, bas cu pokusati da pronadjem te stare mejlove u “Sent items” (uvek cuvam sve mejlove).

    Komotno neka se skinu svi moji skenovi onda (ova dva sa Rorijevim autogramom Zikici mogu da ostanu naravno)… eto dakle, to je sve. Ako nista drugo, voleo bih da verujem da su Vas moji skenovi podstakli da iskopate Vase sjajne fotke, hehe, jer sam Vas – da li verujete – trazio godinama (prvi put sam video fotke 2002), i niko nije znao nista o njima. Pitao sam ponovo i Zikicu, koji je tada imao 17 godina i mogao da kupi samo 4 fotke, kaze ovako:

    “Mislim da je to taj lik koji je fotografisao Rory-a kao i brdo drugih izvodjaca koji su ga zanimali. Izmedju ostalih je bio i na Deep Purple-u u Budapest na onom cuvenom koncertu kada je Richie otisao sa bine na ”Smoke on the water”. Secas se da sam ti o tome pricao i pokazao tekst sa slikama iz casopisa ”ROCK”. Verovatno je on tada dao to fotografije da se prodaju u bivsem ”UZOR-u”. Prodavnica muzickih instrumenata, ploca, gramofona itd. koja se nalazila preko puta spomenika MILETIC. U toj prodavnici sam kupio svoj prvi gramofon : ”TOSCA 21.” Mozda sam jedino ja bio kupac Rory-jevih fotki.”

    Pozdrav iz NS-a, Milan Z.

    P.S. Hvala za fotke Alvina u NS-u ’87. Avaj, imao sam samo 9 godina tad.

    E, a sad za ‘aktivistu’: postoji AUDIO zapis intervjua sa Rorijem iz Novog Sada!!! Dakle ne ono sa Dzetom iz BG-a, vec je gostovao kod nas na radiju; to mi je saopstio komsija Aleksandar Polzovic, Zoran Veselinovic ce verovatno znati to ime; braca Polzovici su vodili kultnu emisiju “Hard Metal” pocetkom 90-ih. Kaze da je snimio ceo intervju na kasetu i da samo treba da je pronadje u stanu (sve cuva). Ura!

  • Zoran

    Poruka za “Milan NS”:

    Poštovani g. Živančeviću,

    Hvala na javljanju i raduje me još više da ste primili moju poruku prijateljski jer sam iskreno bio pozitivan dok sam je pisao i verovao sam da je u pitanju neki nesporazum. Mada, moram priznati da sam bio malo grub na izjavama i molim vas nemojte mi zameriti na tome. Bilo je to u nameri nekog šaljivog izražavanja ali ispalo je na pogršan način s moje strane. Ja sam u potpunosti zadovoljan sa vašim diplomatskim odgovorom i sve mi je jasno kako ste dosli do tih fotografija.
    Te slike su bile u Uzoru u centru grada gde sam poznavao poslovodju jer sam redovno proveravao šta ima novo od gramofonskih ploča i on mi je ustupio prostor na pultu ispod stakla da izlažem fotke posle svakog većeg koncerta. Uspevao je i da proda nešto od toga što mi je donosilo sitan džeparac i tako da su i te slike što ih imate dospele u ruke vašeg prijatelja tim putem. Obično sam potpisivao mojim imenom kao autor snimka na poledjini fotografija pa me jedino to čudi da ne piše moje ime na vašim fotkama. Verovatno sam žurio na autobus pa nisam stigao da ih potpišem ;-))
    Nasmejalo me to da ste onda imali 7 godina :-)) Pa što da ne, možda ste bili talenat za fotografiju pa ste uspeli da fotografišete taj koncert sa toliko godina starosti😉
    Deep Purple sam slikao u Budimpešti ’87 a Alvin Lee ’87 je iz Beograda a ne Novog Sada. Imam njega iz ’83 u Pinkiju (Zemun) ali nisam još postavio na Flickr. Bon Jovi ’88 u Minhenu i Europe ’89 u Budimpešti sam slikao za Jadranku Janković koja je radila reportažu za Ćao časopis. Upoznao sam se sa starijim od dva brata Polzovića ali se nismo videli oko 20 godina pa me prijatno iznenadilo da me se još uvek seća. Pozdrav vašem komšiji u svakom slučaju.
    Sve ove moje fotke na Flickr sam postavio za potrebe jedne foto agencije u Londonu ali su se brzo i drugi zainteresovali za moje radove tako da sam izmedju ostalih bio kontaktiran od tog francuza gde sam video vaše ime i prepozano moje snimke. Zatim sam na ovaj blog naleteo preko Rockdock63 i vidim opet vaše ime i moje fotke. Tu vidim da ste poslali i u Japan iste te fotke……….ujutro doručkujem, otvorim kutiju kornfleksa kad tamo opet vi sa mojim snimcima…..ha, ha, ha….. šalim se :-)))
    Nego da se dogovorimo za u buduće u vezi obraćanja jedan drugom na ovom blogu.
    Pošto smo svi mi na ovom blogu u nekom rock’n’roll fazonu a u r’n’r su svi drugari a ne gospoda i nije cool da personifikujemo jedan drugom inače će nas Aktivista banovati jer mu kvarimo imidž bloga, onda predlažem da predjemo na “Ti”.
    OK?
    ‘Ajd u zdravlje komš’o.

  • Zoran

    Poruka za Aktivistu:

    Prijatelju,
    Evo ovako, da vidim ako možemo da se dogovorimo u vezi ovih fotografija.
    Kao i tebi tako i meni je u interesu da imamo što veći broj posetilaca na našim web stranicama ovog virtualnog prostora.
    Meni nije u interesu da ti dozvolim da postaviš više od jednog snimka pojedinog koncerta sa prostora bivše Jugoslavije. Dozvoliću ti da postaviš jednu (1) fotku po tvom izboru sa svakog koncerta koji je održan na prostoru bivše Jugoslavije i obavezno web link za moju Flickr stranicu: http://www.flickr.com/photos/56492970@N07/sets/
    Kreni javi, ti si na potezu.

  • aktivista

    Meni uopšte ne predstavlja problem tvoji uslovi za tvoje fotografije. Ali mi još nisi rekao koje su to fotografije sa kojih koncerata. Na primer DIRE STRAITS piše da je iz 1983 ili neke godine i ne piše ODAKLE je snimak. Dakle trebala bi mi mala pomoć. ELTON JOHN d ali je to iz Boegrada? DIRE STRAITS, i još tamo po neki.

    Ne brini reklamiraću tvoj sajt za zadovoljstvom jer volim kad neko studiozno skuplja ovakve stvari.

    Dobro ja ću odmah da psotavim jednu od ELTONA JOHNA ali ti meni odgovori jel to sa koncerta u Beogradu ili ne?!

  • Zoran

    OK, Aktivista.
    Ja sam upravo završio sa upisivanjem osnovnih informacija za svaki koncert.
    Znači kad klikneš na ovaj link: http://www.flickr.com/photos/56492970@N07/sets/
    idi na koncert koji te interesuje i videćeš ispod slike tačan datum i mesto održavanja svirke. Dire Straits je iz 1985. u Beogradu i to prvi koncert jer su imali dva za redom. Gde si video 1983. godinu? Mada imam fotke i sa tog giga u Zagrebu ali nisam ih još postavio.
    Elton John je slikan u BG. Nisam jedino uspeo da nadjem tačan datum za UFO u Zagrebu 1986. pa ako dodješ do te informacije molim te javi mi. Obrati pažnju na Flickr, primetio sam da ako ne vidiš nikakvu informaciju ispod slike onda moraš da uradiš “refresh link”, ne znam koji browser koristiš, F5 je na Exploreru.
    Cool.

  • Milan NS

    Eee, važi gari Zoki…😉

    Da, Parplovi u Budimpešti ’87 – Žikica kaze da se Blekmor nešto nadrndao i da je odbio da se pojavi za bis! Tako da je čuveni intro rif za “Smoke on the water” sviran na – klavijaturama!

    Što se tiče Rorijevih koncerata u Jugoslaviji, a u vezi sa Aktivistinom napomenom da šta god znamo iznesemo; Zoran ce to bolje znati, ali Novosadski koncert je navodno bio najkraći, drugde je svirao preko tri sata; pitao sam i druge koji su bili na svirci u NS-u (Boba Škrbić naprimer, svakako još jedno poznato ime Zoranu, a za ostale – organizator kultnog Koncerta Godine u NS-u i voditelj “Klasik roka”) i niko se ne seća da je npr. bio akustični set (obično tri pesme); šteta pomislih, to su uvek bili zanimljivi trenuci koncerta – pa ja sam npr. mandolinu kupio čim sam prvi put čuo “Going to my hometown” sa Rorijevog “Live in Europe” (1972), fenomenalna stvar… kad, opa, evo Zoranovih fotki, i gle prva fotka – Rori sa akustarom u ruci! Tako da hvala i za to otkriće Zoki!

    A sad moja omiljena priča – ovo nisam onim strancima pominjao jer ne bi ukapirali o čemu se zapravo radi: dakle, ovo sam skenirao iz Žikicine beležnice (Aktivisto, ako ti je zanimljivo, možeš da okačiš ovde):

    Prvi sken je dakle Rorijev autogram Žikici, drugi sken – autogrami ostatka benda.

    I tako moj drugar Žikica naleteo na Roriku posle Novosadskog koncerta, tog snežnog 18-og januara ’85… nigde nikog, publika se odavno razišla… samo Žikica, Rory i par Madjara koji su svi Roriju govorili da im napise posvetu “to John”, “to Paul”… što reče Žikica, baš će da ga gnjave sa “Lacikama” i “Pištama”… kad doš’o red na Žikicu, a on ni pet ni šest – “Žikica”, haha… Rory ga čudno pogledao, a Žiks nije im’o pojma sa engleskim, pa mu rukom kroz vazduh k’o Zoro napisao znak Z… Dok je ovaj počeo da piše svojim flomasterom, Žikica istog momenta svojom hemijskom dodaje kvačicu na “Z”… ma ne mogu više da pišem od smeha…😀

    I ako bolje obratite pažnju, Rory je napisao “To Zeketsr”, razlog je jasan – Žikica slab sa engleskim, pa mu je bukvalno govorio “Ž-I-K-I-T-S-A”, tako kad je rekao “i”, Rory je naravno napisao “e”, kad je rekao “a”, Rori je shvatio “ar” (r)… heh heh.

    Rory mu na kraju stavio ruku na rame i rekao “see ya”.🙂

  • aktivista

    Ma ne moraš ti da se pravdaš meni. TI SI VELIKI FAN KONCERATA I NAJVEĆI FAN RORY GALLAGHERA U JUGOSLAVIJI (TO JE OČIGLEDNO) I NE BI TREBALO NIKO DA TI SPORI TVOJU LJUBAV PREMA NJEMU. Gosn Zoran te je prozvao i mislim da na tome treba da stane jer ću da brišem sve ostale komentare i jednog i drugog. Dopisujte se preko pošte.

    Ti si meni važana JEDNAKO kao i novootkriveni gosn Zoran Veselinović. Gosn Zoran ima neverovatne fotografije sa nekolicine koncerata za koje ja uopšte nemam podataka ili imam ali štire. Tako da smo se ja i on dogovorili.

    Što se tiče tebe i mene ostaje da porazgovaramo o tom snimku RORY GALLAGHERA iz Novog Sada u formi intervjua. Treba to da nabaviš i da onda vidimo minutažu i da konačno nešto razmenimo. Inače Intervju se važi upola manje od koncerta tako da ako ti imaš recimo 30 minuta intervjua dobijaš 15 minuta koncerta i tako dalje. DA NE SPOMINJEM DA NE SMEŠ DA DAJEŠ KONCERT (AKO SE IKAD BUDEMO DOGOVORILI) IKOME. MORA DA OSTANE U TVOM TRAJNOM VLASNIŠTVU. Taj koncert je velika retkost i ne treba da ugleda svetlost dana na internetu već da ima ovaku veliku cenu izmedju nas kolekcionara.

    Imam taj koncert grupe WINGS ceo, dobio sam g anekad davno.

  • aktivista

    Fino, HVALA. Počećemo odmah sa nekim a ti posšto si se pretplatio na blog onda ćeš videti koji.

  • aktivista

    HVALA. Ja sam odabrao jednu da stavim sad, danas odmah………..

You must be logged in to post a comment.